پارتیشن سنتی متحرک
پارتیشن سنتی متحرک
فوریه 19, 2024
محراب پیش ساخته مدرسه
محراب پیش ساخته مدرسه
فوریه 19, 2024

دیوارپوش برجسته نمازخانه

دیوارپوش برجسته نمازخانه

دیوارپوش برجسته نمازخانه

دیوارپوش برجسته نمازخانه

در حال حاضر از دیوارپوش برجسته برای جدا کردن نماز جماعت قسمت خانم ها و آقایان در نمازخانه استفاده می‌شود، به علاوه استفاده از دیوارپوش برجسته نمازخانه بسیار کاربردی است، زیرا در مواقعی که نیازی به دیوار پوش نباشد به راحتی باز می شود و در صورت نیاز دوباره نصب می شود.

دیوارپوش برجسته نمازخانه، یک دیوار متحرک با کیفیت و مقرون به صرفه است که دارای اشکال و اندازه های مختلف به همراه ویژگی های اختیاری موجود است، به طوری که از این دیوارپوش برجسته می توان برای تقسیم نمازخانه استفاده کرد تا زیبایی، جذابیت و آرامش بیشتری به آن بیفزاید.

دیوارپوش برجسته ما از چوب با کیفیت بالا، محکم و بادوام ساخته شده‌ است و دارای طرح های پیچیده و زیبایی است که به فضای نمازخانه، معنویت و آرامش می بخشد. مجموعه ما، متخصص ساخت و طراحی دیوارپوش برجسته با توجه به فضای داخلی نمازخانه است، به طوری که دیوارپوش برجسته از پانل های به هم پیوسته ای تشکیل شده است که فضای بین سقف و کف را پوشش می دهد.

دیوارپوش برجسته نمازخانه، یک اثر بسیار منحصر به ‌فرد است که دارای طراحی ظریف و ساخت با دقت بالا است، به طوری که ما با استفاده از نیروی کار ماهر و استفاده از امکانات پیشرفته خود، توانستیم قطعات نازک کاری دقیقی را بسازیم که دارای جزئیات پیچیده مورد نیاز، برای این اثر مذهبی است.

دیوارپوش برجسته، به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب ها در تجهیزات نمازخانه، جلوه ای زیبا و کاربردی به فضای نمازخانه می بخشد، به طوری که این دیوارپوش برجسته نمازخانه با استفاده از چوب مرغوب ساخته شده است و به دلیل طرح ها و رنگ های متنوع به راحتی با هر سبک تجهیزات نمازخانه، سازگاری دارد.

دیوارپوش برجسته نمازخانه با متریال چوب ام دی اف، جذابیت و زیبایی طبیعی چوب را به فضا می بخشد و طرح ها و نقوش مختلف در این دیوارپوش برجسته جلوه خاصی به آن می دهد و می تواند با توجه به تنوع رنگ و طرح، انتخاب بهترین گزینه برای هر فضای نمازخانه باشد.

مشخصات دیوارپوش برجسته نمازخانه

دیوارپوش برجسته نمازخانه از ترکیب چندین رنگ چوب ام دی اف ساخته شده است تا زیبایی کار را چندین برابر کند، به علاوه ما در قسمت بالایی دیوارپوش برجسته نمازخانه از نقش و نگارهای کتیبه ای به همراه اسامی مزین به اسماء الله با خط نستعلیق شکسته استفاده کرده ایم.

در قسمت میانی آن از چوب رنگ روشن برای جلوه بیشتر استفاده شده است و یک قاب دایره ای شکل به صورت برجسته در فاصله های معین تعبیه کرده ایم و هر قاب را با سوره های قرآنی و نقوش اسلامی تزئین کرده ایم.

در قسمت پایین چوب کرم رنک، یک نوار سرمه ای رنگ با نقش و نگار، کار شده است تا جلوه درخشان و زیبایی را به دیوارپوش برجسته نمازخانه اضافه کند. قسمت پایینی دیوارپوش برجسته نمازخانه از چوب ام دی اف رنگ گردویی استفاده شده است و با اشکال هندسی گره چینی طراحی شده است، به طوری که طرح های زیبای گره چینی به روش برش لیزری اجرا شده است.

ما می توانیم انواع طرح های گره چینی را روی انواع دیوارپوش برجسته نمازخانه به صورت حکاکی شده روی چوب طبیعی اجرا کنیم که البته بسته به نوع سفارش مشتری دارد.

دیوارپوش برجسته نمازخانه به صورت یک دیوار ثابت فاصله بین سقف و زمین را پوشش می دهد و یک فضای جداکننده ای را ایجاد می کند، همچنین دیوارپوش برجسته نمازخانه به صورت متحرک نصب می شود و امکان نصب مجدد را دارد و البته می توان با نصب پایه های انتهایی، آن را به صورت متحرک هم طراحی و اجرا کرد که بستگی به نیاز مشتری دارد.

مزایای دیوارپوش برجسته نمازخانه

هنگام ایجاد تغییرات و ایجاد فضا در نمازخانه، می توان از دیوارپوش برجسته استفاده کرد؛ زیرا هنگامی که به یک فضای جدا کننده نیاز دارید، یکی از دلایل مقرون به صرفه استفاده از دیوارپوش برجسته نمازخانه است؛ چرا که نصب ساده دارد و راه حلی سریع است.

• امکان ایجاد انحنا و طرح روی دیوارپوش برجسته وجود دارد
• طرح های منحصر به فرد
• متحرک یا ثابت
• عایق حرارتی
• زمان مونتاژ و نصب کوتاه
• نصب بدون آسیب رساندن به کف

مجموعه ما متشکل از صنعتگران و طراحان ماهر است که می توانند با شما همکاری کنند تا دیوارپوش برجسته ای را ایجاد کنند که با نیازهای خاص و ترجیحات طراحی شما هماهنگ باشد؛ بنابراین ما می توانیم دیوارپوش برجسته ای را بسازیم که به طور یکپارچه با تجهیزات نمازخانه ترکیب شوند.

ما رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهیم و به کیفیت دیوارپوش برجسته خود افتخار می کنیم، به علاوه تیم کارشناسان ما می توانند راه حل های طراحی سفارشی را برای رفع نیازهای خاص شما ارائه دهند و ما تحویل و نصب به موقع دیوارپوش برجسته نمازخانه خود را تضمین می کنیم.

تجهیزات نورا همچنین خدمات تعمیر و نگهداری را برای اطمینان از طول عمر دیوارپوش برجسته نمازخانه خود ارائه می دهد؛ در نتیجه دیوارپوش برجسته با کیفیت بالای ما، یک سرمایه گذاری عالی برای نمازخانه است.