ده ضلعی اسماءالله مسجد
ده ضلعی اسماءالله مسجد
جولای 24, 2021
منبر مسجد
منبر مسجد
جولای 24, 2021

تریبون مساجد

تریبون مسجد

تریبون مسجد

تریبون مساجد

تریبون مساجد : ساخت و تولید تریبون مساجد چوبی به صورت معرق کاری و سفارشی امکان پذیر است. تریبون مساجد ام دی اف MDF جهت نمازخانه ها و مساجد و سالن جلسات و سالن آمفی تاتر مدارس و… با چوب و mdf و با معرق به سفارش خریدار با رنگ سفارشی قابل تولید می باشد. طراحی ، ساخت و اجرای انواع تریبون مساجد با توجه به اندازه و محیط مسجد امکان پذیر می باشد.

تریبون مساجد یکی از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده در بسیاری از همایش های مساجد می باشد که امروزه شما می توانید مدل ها و طرح های بسیار متنوع تریبون مساجد را به راحتی در آن خواهید دید.

تریبون مساجد از کنار هم قرار دادن قطعات کوچک و برش خورده چوب با هنر دست تولید می شود. نظم و هماهنگی نقوش گره چینی مشبک ، حمل آسان قابلیت استفاده در مکان های کوچک و سبک بودن از ویژگی های بارز تریبون مساجد می باشد.

طراحی زیبا و مدرن تریبون مساجد چوبی نورا باعث شده است که انتخاب اول خریداران در این حوزه باشد. ارتفاع مناسب، رنگ گرم و آرامش بخش راش از ویژگی های این تریبون مساجد چوبی استاندارد می باشد. با تنوع ایجاد شده در طراحی، شکل و دکوراسیون مساجد ضرورت استفاده از تریبون مساجد که زیبایی ، گرما و جذابیت خاصی را به مساجدبدهد، ضروری است.