پارتیشن نمازخانه
پارتیشن نمازخانه
فوریه 19, 2024
دیوارپوش برجسته نمازخانه
دیوارپوش برجسته نمازخانه
فوریه 19, 2024

پارتیشن سنتی متحرک

پارتیشن سنتی متحرک

پارتیشن سنتی متحرک

پارتیشن سنتی متحرک

پارتیشن سنتی متحرک یا جداکننده های چوبی، به طور گسترده ای در نمازخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به ویژه برای استفاده زنان در مساجد ساخته شده است و به عنوان فضای نماز خصوصی برای زنان استفاده می شود، به عبارتی پارتیشن سنتی برای نماز در فضای نمازخانه، اساساً برای جدا کردن مردان از زنان در هنگام نماز یا انجام مراسم مذهبی استفاده می‌شود.

بنابراین پارتیشن سنتی متحرک به زنان اجازه می‌دهد در حین انجام عقاید دینی خود، به نوعی گوشه‌نشینی داشته باشند. این پارتیشن با طراحی سنتی خود، ظرافتی را به هر نمازخانه که در آن قرار می گیرد اضافه می کند، به علاوه این پارتیشن به طور یکپارچه با اکثر سبک و تجهیزات نمازخانه ترکیب می شود و فضایی آرام و معنوی ایجاد می کند.

پارتیشن سنتی متحرک ما به زیبایی کاشی کاری شده و توسط چند رنگ اصیل ایرانی تزئین شده است، به طوری که دارای هلال های زیبایی در قسمت بالایی است و لبه های آن با آجرکاری شده است و قسمت اصلی پارتیشن، با کاشی های سنتی آبی رنگ زیبا و مزین به آیات قرآنی، تزئین شده است.

قسمت پایینی پارتیشن سنتی متحرک با چوب درجه یک ام دی اف ساخته شده است که به عنوان پایه اصلی پارتیشن محسوب می شود و دارای چرخ هایی در زیر پایه است که باعث حمل و جابه‌جایی آن می شود. پارتیشن سنتی متحرک به فرش و کف زمین آسیب نمی رساند و به صورت کشویی لولا دار، تاشو متحرک و ثابت است که ما می توانیم با توجه به نیاز مشتری، آن را برای مشتری سفارشی سازی کنیم.

پارتیشن سنتی متحرک

پارتیشن سنتی متحرک

پارتیشن های سنتی ما، با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده و توسط صنعتگران ماهر تکمیل می شوند تا اطمینان حاصل شود که هر قطعه منحصر به فرد و با بالاترین کیفیت است، به طوری که طراحی های پیچیده و توجه به جزئیات، این پارتیشن های سنتی متحرک ما را، به زیبایی هر مسجد یا نمازخانه اضافه کرده است.

مجموعه پارتیشن های سنتی متحرک ما، با طرح های دلنشین و آمیخته شده با هنر اسلامی برای ایجاد و ارائه حریم خصوصی در هنگام نماز عالی هستند.پارتیشن های سنتی نه تنها کاربردی هستند، بلکه به عنوان یک اثر هنری چشم نواز عمل می کنند و ظرافتی را به فضای نمازخانه می بخشند.

مجموعه ما با گردآمدن جمعی از هنرمندان اهل قلم و صنعتگران ماهر، می تواند این پارتیشن سنتی بسیار زیبا و فاخر را که به عنوان تجهیزات نمازخانه در مساجد، مدارس و حسینیه ها در نظر گرفته شده است را با قیمت مناسب و تحویل سریع، به مشتری ارائه دهد.