محراب چوبی نمازخانه
محراب چوبی نمازخانه
جولای 25, 2021
قاب تعقیبات نمازخانه
قاب تعقیبات نمازخانه
جولای 25, 2021

درب گره چینی نمازخانه

درب گره چینی نمازخانه

درب گره چینی نمازخانه

درب گره چینی نمازخانه

درب گره چینی نمازخانه : درب گره چینی نمازخانه به هنری ایجاد شده با قطعات برش خورده چوب و شیشه های رنگی در اشکال مختلف و متعدد و وحدت گرای هندسی که به طور هماهنگ در یک کادر مشخص و تکرار شونده در کنار هم قرار گرفته باشند گفته می شود. در واقع هندسه نقوش و گره کشی جزء جدانشدنی این هنر در درب گره چینی نمازخانه به حساب می آید. جنس درب گره چینی نمازخانه از جنس ام دی اف MDF و در طرح ها و رنگ ها موجود است. نقوش درب گره چینی نمازخانه به وسیله دستگاه CNC تولید می گردد. پوشش درب گره چینی نمازخانه با استفاده از تلق شیشه ای رنگی است.

درب گره چینی نمازخانه ام دی اف را پس از ساخت آن می توان روکش کرد. این نوع روکش ها در درب گره چینی نمازخانه نه تنها موجب زیبایی درب چوبی می شود بلکه دوام آن را نیز بیشتر می کند. روکش های تزئینی روی درب گره چینی نمازخانه ام دی اف هم موجب دوام درب می شود و هم این نوع درها را مناسب محیط های مرطوب می کند.

درب گره چینی نمازخانه ام دی اف با روکش پی وی سی مقاومت بیشتری نسبت به سایر ام دی اف های روکش دار را دارد. روکش چوبی درب گره چینی نمازخانه ام دی اف از رنگ پلی استری است. طراحی و رنگبندی درب گره چینی نمازخانه چوبی بر قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.