دیوارپوش برجسته نمازخانه
دیوارپوش برجسته نمازخانه
فوریه 19, 2024
محراب مدرسه
محراب مدرسه
فوریه 19, 2024

محراب پیش ساخته مدرسه

محراب پیش ساخته مدرسه

محراب پیش ساخته مدرسه

محراب پیش ساخته مدرسه

مهم‌ترین عنصر در هر مسجد محراب است، طاقچه ای که جهت مکه را نشان می دهد که مسلمانان هنگام نماز با آن روبرو می شوند. این محراب پیش ساخته از طرح گره چینی به همراه آیات قرآنی که با خطوط نستعلیق مزین شده است، تشکیل شده است.

محراب پیش ساخته مدرسه ما، با متریال چوب ام دی اف و نقوش دقیق خود، فضایی آرام و گرم را در نمازخانه مدرسه ایجاد می کند و ظاهری زیبا ارائه می دهد، به طوری که محراب پیش ساخته مدرسه ما که شامل انواع نقوش اسلیمی و طرح های گره چینی در ستون های اطراف است، با تن رنگ قهوه ای روشن خود به ایجاد محیطی پر جنب و جوش کمک می کند.

محراب پیش ساخته مدرسه که با انتخاب مواد بادوام تولید می شود، مرکز توجه کسانی است که آن را می بینند و با طرح های گره چینی و خطوط نستعلیق مزین به سوره های قرآنی تکمیل شده است، محصولات جدا از یکدیگر بوده و می توانند در قسمت مورد نظر در نمازخانه مدرسه قرار گیرند؛ بنابراین محراب مدرسه، یک محصول از پیش ساخته شده است که فقط بایستی در محل مورد نظر نصب شود.

محراب پیش ساخته ما که برای ایجاد طرحی متفاوت در مدرسه ایده آل است، هم برای ایجاد فضایی متفاوت و هم برای ایجاد یکپارچگی در طراحی ارجحیت دارد؛ چرا که این محراب پیش ساخته مدرسه که با خطوط هندسی گره چینی و طرح های اسلیمی تکمیل شده است، اغلب به دلیل طراحی چشم نواز آن، ترجیح داده می شود.

محراب پیش ساخته مدرسه

محراب پیش ساخته مدرسه

محراب پیش ساخته مدرسه که با ظرافت خاص توسط هنرمندان و صنعتگران با تجربه ما ساخته شده است، بنا به درخواست مشتری در سایزهای مختلف و در طرح ها و سبک های گوناگون، قابل تولید می باشد. محراب پیش ساخته مدرسه، یک محصول متحرک و قابل جابه‌جایی است که به صورت قطعات قابل حمل تولید می شود، به طوری که شما به سادگی می توانید قطعات را کنار هم قرار می دهید و سوراخ ها را با محل پیچ ها مطابقت می دهید و خیلی راحت مونتاژ کنید.

محراب پیش ساخته مدرسه با استفاده از چوب ام دی اف مرغوب توسط صنعتگران مجرب ما ساخته شده است، به علاوه با مفهومی شیک با نقوش عربی و نستعلیق طراحی شده است و با نقش و نگارهای گره چینی جذابیت آن بیشتر شده است؛ بنابراین محراب پیش ساخته می تواند فضای داخلی مسجد مدرسه را زیبا کند.

شما می توانید محراب پیش ساخته مدرسه را به صورت آنلاین و یا حضوری از مجموعه ما با خیال راحت و مطمئن سفارش دهید؛ بنابراین با ما در ارتباط باشید.