پروژه نمازخانه و مساجد
پروژه نمازخانه و مساجد
سپتامبر 3, 2021
یادمان شهدا
یادمان شهدا
دسامبر 21, 2023

پارتیشن مسجد چوبی

پارتیشن مسجد چوبی

پارتیشن مسجد چوبی

پارتیشن مسجد چوبی

یکی از مهم ‌ترین مزایای پارتیشن مسجد چوبی متحرک، انعطاف‌پذیری آن ها در مسجد است به طوری که از آن ها می توان برای جدا سازی محل نماز خواندن خواهران و برادران در مسجد استفاده کرد، به علاوه این پارتیشن مسجد چوبی را می توان به راحتی جا به‌ جا کرد یا به گونه ای تنظیم کرد که فضاهای متفاوتی را ایجاد کند. در همین راستا مجموعه نورا تجهیز یک تولید کننده و طراح با سابقه و حرفه ای در تجهیزات نمازخانه است به طوری که شما می توانید با سفارش پارتیشن مسجد چوبی از مجموعه ما، کیفیت و دوام را مقایسه کنید.

ساخت سفارشی پارتیشن مسجد چوبی

ابعاد استاندارد هر پارتیشن مسجد چوبی ما در اندازه 200×60 سانتی متر است که این اندازه می تواند بر اساس سفارش مشتری متغیر باشد، به علاوه ما پارتیشن مسجد چوبی را می توانیم چرخ دار تولید کنیم که این باعث حمل و نقل راحت آن می شود، همچنین پارتیشن مسجد چوبی بدون چرخ و با پایه کمکی نیز مزایای خاص خود را دارد.

ما می توانیم علاوه بر مدل ‌های آماده پارتیشن مسجد چوبی که موجود داریم، انواع مدل های سفارشی را نیز طراحی و تولید کنیم به طوری که ما محدودیتی از نظر سایز و ابعاد و اندازه نداریم. به علاوه پارتیشن مسجد چوبی ما به صورت دو طرفه و یک طرفه تولید و طراحی می شود به طوری که کاشی کاری ها و نقش و نگار های موجود و همچنین آجر نمای فیروزه ای می تواند هم در یک طرف و هم در دو طرف استفاده شود.

بنابراین شما می توانید طراحی یک طرفه یا دو طرفه را سفارش دهید. ما می توانیم لنگه ها و یا همان صفحات پارتیشن مسجد چوبی را به صورت وصل شده و یا جدا از هم تولید کنیم، همچنین ما می توانیم پایه های کمکی را به پارتیشن مسجد چوبی اضافه کنیم تا پارتیشن ها به صورت صاف و کاملا محکم، ثابت شود و بایستد.

خرید پارتیشن مسجد با بهترین قیمت

خرید اینترنتی پارتیشن مسجد چوبی و همچنین سفارش تولید انواع پارتیشن مسجد چوبی در مجموعه نورا تجهیز امکان پذیر است، به طوری که شما می توانید هم از نمونه های موجود در سایت خریداری کنید و یا اینکه می توانید پارتیشن مسجد چوبی خود را به صورت سفارشی از ما، خریداری کنید.

قیمت پارتیشن مسجد چوبی آماده، در سایت موجود است، به علاوه برای تعیین قیمت پارتیشن مسجد چوبی سفارشی خود می توانید طرح و مدل پیشنهادی خود را به ما ارائه دهید تا کارشناسان ما پس از برآورد طرح، قیمت دقیق را به شما اعلام کنند؛ بنابراین برای خرید مطمئن و با کیفیت پارتیشن مسجد چوبی، با ما در ارتباط باشید.

اگر به دنبال کیفیت و ماندگاری پارتیشن مسجد چوبی به صورت متحرک هستید، پیشنهاد می کنیم که از مجموعه ما دیدن کنید تا تفاوت را احساس کنید؛ بنابراین ما به شما این تضمین را می دهیم که پارتیشن مسجد چوبی ما دارای بهترین کیفیت و حداکثر عمر مفید است و بابت این تضمین به شما، ضمانت نامه ارائه می دهیم.

مزایای خرید از تجهیزات نورا

– بهترین قیمت
– تحویل درب منزل
– ارسال به سراسر کشور
– پشتیبانی 24 ساعته
– ضمانت اصالت کالا

قیمت پارتیشن مسجد چوبی

قیمت پارتیشن مسجد چوبی با توجه به ابعاد و اندازه، مواد و متریال اولیه، مدل و طرح انتخابی، نوع تزئینات و سایر عوامل مورد نیاز شما مشخص می شود، به علاوه قیمت پارتیشن مسجد چوبی متحرک نسبت به پارتیشن ثابت بسیار ارزان تر است، همچنین ما پارتیشن مسجد چوبی را از انواع چوب گردو، راش و بلوط و همچنین چوب MDF تولید می کنیم که نوع چوب انتخابی در قیمت پارتیشن مسجد چوبی بسیار موثر است.

به طوری که مسلماً چوب MDF به مراتب ارزان تر از چوب های دیگر است. از دیگر مواردی که در قیمت پارتیشن مسجد چوبی تاثیر گذار است، نوع طراحی آن است به طوری که ما می توانیم پارتیشن مسجد چوبی را با انواع کاشی کاری های اسلامی و همچنین آجرهای فیروزه ای تزئین کنیم و یا اینکه با توجه به طراحی شما، آن را به صورت سفارشی تولید کنیم.

نوع نقش و نگار و طراحی موجود در پارتیشن مسجد چوبی، از عوامل موثر بر قیمت آن است. از دیگر عوامل موثر در قیمت پارتیشن مسجد چوبی چرخ دار بودن آن است به طوری که نوع چرخ دار مسلما گران تر از نوع پایه دار است، به علاوه سایز و ابعاد پارتیشن و جنس و متریالی که در ساخت انواع پارتیشن مسجد چوبی به کار رفته است و مدل آن در تعیین قیمت بسیار حائز اهمیت می باشد.

باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین بهترین و با صرفه ترین مدل پارتیشن مسجد چوبی از نوع چوب MDF است؛ چرا که MDF وزن سبک تری دارد و قیمت آن هم نسبت به جنس های دیگر مقرون به صرفه تر است.

در نورا تجهیز، ما اهمیت فضاهای انعطاف پذیر و چشمگیر مسجد را درک می کنیم؛ بنابراین ارائه محصولات با کیفیت در صنعت تجهیزات و ملزومات نمازخانه، راه حل های بسیار قابل تنظیم و رویکرد مشتری محور، ما را متمایز می کند به علاوه با مجموعه ما، مساجد می‌توانند گزینه عالی را از انواع پارتیشن چوبی را پیدا کنند.

اگر به دنبال یک طراح و تولید کننده حرفه ای هستید که بتواند به شما در ایجاد فضاهای کاربردی کمک کند، از شما دعوت می کنیم امروز با ما تماس بگیرید تا به شما نشان دهیم که چگونه پارتیشن های مسجد چوبی ما می توانند فضای مسجد شما را متحول کنند.